fredag 19 november 2010

Så var det fredag igen..

Jag läste en av mina favorit bloggar och kände hur en sten föll från hjärtat. "Det får bli som det blir". Och lite så är det  här också! Jag pratar naturligtvis om julen. Det man inte hinner det hinner man inte...ganska logiskt. Jag börjar alltid i god tid innan och det har jag gjort i år också men på något sätt känner jag mig stressad redan nu. Därför ska jag ta till mig hennes ord precis som jag efterlyst innan att någon vänlig skäl ska säga till mig vänligt men bestämt att lugna ner mig!! Och i nästa andetag säger jag; I helgen ska det göras kransar, städas, och glöggen ska hällas på flaskor. Men framför allt ska jag jobba! Planera lektioner.

Igår kväll var Niklas fina flickvän Kristin här. Jag är verkligen glad att han har en sådan fin tjej. Hon är trevlig och snygg på en och samma gång! Vi åt räkmackor som K gjorde och satt och tjötade. Jättemysigt!
Gabriella har också en jättefin kille, Johan och de har snart hängt ihop i ett år. Bra jobbat Gabbe!!

Och till sist; Igentligen får jag inte skriva detta men jag måste: Jag kommer att ringa dig, rådfråga med dig, tänka på dig mycket, längta efter dig, och hälsa på dig. Du vet vem du är och du betyder mycket! Jag ska göra mitt bästa!

Ha en bra fredag! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar