söndag 28 november 2010

Dags för förändring!

När jag var ute och sprang bland tomtar och tombolor i Kinna bestämde jag mig för att gå in i min absoluta favoritbutik; Bokhandeln. Vi har fått en ny bokhandel som har ersatt gamla anrika Ekstrands. Jag älskar alla bokhandlar! Där känner jag lugn och man kan botanisera i timmar. En dag ska jag åka till Notting Hill och gå in i den där underbara The travel Bookshop.
Jag var inne i bokhandeln redan i fredags men då var jag bara i funderarstadiet! Nu hittade jag Joyce Carol Oates bok; Älskade syster. Det är just den boken de läser till månadens bokcirkel. Jag är så sugen på att gå dit. Jag älskar att läsa och tyvärr räcker inte alltid tiden till men nu är det snart jullov och jag brukar ge mig själv böcker i julklapp. Träffade på finaste Birgitta utanför och hon var nog lite sugen på att följa med till bokcirkeln. Är ni fler som vill gå kan ni väl höra av er!

Matchresultat från Cypern: AEK- Phafos 11-0. Natalie nätade 4 ggr och passade 5. Hon hade gjort en kanonmatch. Grattis till dig Natalie. De vill säkert att du kommer till London och spelar ;) Nä, det är bra med Cypern för då får vi anledning att åka dit! Hon gästbloggade ju här på bloggen i torsdags. Tack bruden!

Nu ska vi snart tända det första ljuset och äta lite pepparkakor och dricka glögg :)

Jag önskar er en trevlig adventskväll! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar