lördag 13 november 2010

Ny liten prinsessa är född!

Snor en bild rakt av från Fridas blogg. Natalite i gul försöker säkert dra förbi två Apollon-spelare. Jag längtar sjukt mycket efter henne och hoppas att hon kommer hem till jul!

Det kom en liten bild till Kjells mobil. Den sötaste lilla prinsessan! Anders och Sofia fick en liten dotter häromdagen. Stort Grattis till Er! Kan tänka mig att Anton är en stolt storebror nu! Jag blir lite avis på dem. Mysigt med en liten bebis kan jag tycka. Om man skulle ta och skaffa sig en sladdis tro ;)

Har varit ute och hämtat lite eneris till kransarna jag brukar göra. Jag har även hunnit med att måla tre hyllor vita. De ska jag snart snart så fort de är torkade spika upp på väggen i köket med. Sedan ska jag fylla på med en hängare. Hoppas färgen räcker till den. Den kan finnas ute i garaget för där finns det mycket...

Åh, vad jag längtar till jul. Vill dekorera trappan utanför men får väl vänta en och en halv vecka. Jag älskar jul!

Ensam får man inte skutan i sjön! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar