måndag 15 november 2010

Små hälsningar...


Nu är de flesta julkort skrivna. Jag älskar fina julkort. De ska helst vara från London. Nu blev det inga från London i år men jag gjorde ett besök på Debenhams i Nicosia. Där hittade jag engelska julkort som jag snabbt inhandlade. Nu får de ligga i skåpet några veckor innan det är dags att posta dem!

Min förkylning vill inte ge sig och när jag vaknade i morse trodde jag att jag skulle bli tvungen att ringa till jobbet. Men en dusch gjorde underverk. Dock släppte inte huvudvärken.

Jag har redan fått finaste julklappen...Nyfiken? I morgon bitti finns den på bloggen!

Kärlek är kärlekens belöning! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Här skrivs det också julkort ikväll. :) Vill gärna ha dem klara i tid så att det bara är att stoppa på lådan sedan när det är dags. :)

    Trist att förkylningen inte ger med sig. Hoppas att du snart är tillbaka till ditt gamla jag igen.

    Ha en fin kväll!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. hihiihi...tur vi är två som är tidiga!!!

    Visst är dt smidigt att slippa streta med det mitt i värsta julruschen!

    Kram och ha en fin kväll du också. Själv sitter jag och kollar på fotbollsgalan!

    SvaraRadera