måndag 29 november 2010

Julmat är också mat!

                                           Bild lånad av Internet.

Ikväll tjuvstartade vi lite hemma med julmaten! Inte för att det var något julbord precis men lite köttbullar och prinskorv,potatisgratäng och rödbetssallad. Givetvis med julmust till. Niklas flickvän Kristin var här och förgyllde tillvaron vid middagen! Det är skönt nu när K jobbar första skift då man är två som fixar och donar.

Jag botaniserar på facebook där de pratar mycket om en man i en vit bil som kör omkring i mina trakter och antastar små flickor. Vet inte rikigt vad jag ska tro! Är det så är det ju förskräckligt. Jag har sagt till mina barn att inte gå själva hem efter skolan utan komma till mitt jobb och få åka med mig hem. Det börjar bli för mycket information för att det inte ska vara sant.

Nu är det dags att krypa ner i sängen. Det har varit en lång dag.

Sov gott! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar