onsdag 17 november 2010

Alla sova i enslig gård.

Verkligen kallt! Nu på morgonen när K skulle åka till jobbet smög han in till mig som låg och sov och nämnde att vi hade åtta grader kallt... och eftersom jag är så snäll (!) så körde jag han ner till jobbet. Kvart över fem! Tror hela Kinnasten sov!
Nu sitter jag i köket med lite tände ljus och tror mig veta att om jag gör varmt choklad till tjejerna blir det lättare för dem att gå upp.

I dag öppnar Brygghuset i Rydal. Det verkar vara en mysig butik och på fredag ska jag göra ett besök där tror jag. Om inte annat för att få lite inspiration. Jag läser många inredningsbloggar och där är också ställen att få inspiration på. Willys säljer billiga äpplen i veckan och jag har köpt några påsar som jag ska ha som dekoration ute. Det är snart bara en vecka kvar till adventsljusstakarna och stjärnor brinner i fönstren. Längtar!

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar