måndag 1 november 2010

Dags för ny vecka!

Igår satt jag och klurade lite över hur mina inbjudningskort ska se ut till den årliga glöggfesten. Har nog en idé men vi får se om den går att ordna. I år är advent tidigt så jag skjuter på festen en vecka mot helgen den andra advent.

Idag är det jobb på skolan. Skönt att slippa dra upp sina egna ungar denna veckan. Bara ha sig själv att sköta och ta hänsyn till. Jag PIMmade nästan färdigt igår men sedan strejka det attans Internet hela kvällen så det sista får jag väl göra färdigt senare under dagen. Skönt att den är klar i alla fall.

Niklas flyttar hemifrån idag och det känns lite vemodigt igen. Men jag förstår hans känsla och han har köpt in massor av saker till lägenheten. Idag och i morgon skulle han vara ledig. Tror att Kristin hjälper honom också!

Avslutade kvällen med två filmer; Levande begravd med ljuvliga, snyggingen Persbrandt och senare Änglavakt med Micke Nyström. Båda filmerna var super.

Oavsett hur bra du gör en sak finns det alltid någon som inte gillar det. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar