lördag 27 november 2010

Mitt lördagsnöje!

Kallt är det. Men så adventsmysigt i alla fall. Tänk nu om snön får stanna och det blir julefrid :)
Jag har varit med Agnes på Visko. Hennes klass har sålt bullar och kakor till skolresan.  Jag och Kjell var uppe tidigt och bakade 200 bullar. Så ikväll blir det nog sängen tidigt! Jag var väldigt fundersam över att det inte var mer folk ute en lördag. Känns inte som julhandeln riktigt har kommit igång. Själv köpte jag två julklappar idag. En till Signe och en till Lovisa.

Igår tittade vi på Idol och såg bästaste Olle gå vidare. Igår var han grymmare än vanligt! Niklas och Kristin kom hit en sväng. Det blev lite mat och vin. De kommer hem ikväll också för lite Chicken Fajitas.
Johan och Gabriella är också hemma så vi blir många! Det gillas!

Nu är det dags att adventsstäda! Jag har inte hunnit med det i veckan för kransar, jobb och annat.

"Alla vill över där staketet är som lägst. Den som är klokast väljer att vänta tills de andra trampat ner det". Kram Anna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar