tisdag 2 november 2010

Ny stake!

Den här vita ljusstaken från IKEA blev min idag. Jag gillar den. Skickade ett bud med sonen som var där i eftermiddags! Det närmar sig advent mina vänner! Jag har ju haft nere mina julsaker och känner att jag skulle behöva en stor vit julstjärna till. Letade på Gekås när jag var där sist men de hade inte den i år, i alla fall inte när jag var där. Visserligen hittade jag typ samma stjärna på Blomsterjättern med de tog 300 spänn för den och det har jag ingen lust att betala för en sån.

Nu har familjen varit och bowlat ihop med familjen Selin och familjen Johansson. Det blev barnen som bowlade och vi vuxna satt mest och tjötade. Helt plötsligt frågade Johm oss om vi hörde det där ljudet inatt som verkade komma bortfrån vårt. Hm..då framkom det att min käre man provstartat sin moped, som han har till jobbet, vid tiotiden igår kväll och GLÖMDE bort...så när han kom ut i morse stod den där på tomgång!!! Men vi andra fick ju ett gött skratt i alla fall!!

Nu ska jag avsluta kvällen med en räkmacka samme glömske man gjort åt mig :)

Det spelar ingen roll hur långsamt du går så länge du inte stannar! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar