måndag 8 november 2010

Bockar, gummor och sovmorgon!


Det doftar ljuvligt i hela huset. Här har varit tre små (!) bagare som varit enormt kreativa och inte tappat lusten heller. Bockar, älgar, gummor, granar, stjärnor och många fler har flyttat in! Vi sparade en liten bit till längre fram mot jul.

Nu har barnen lagt sig och det är skönt att få en stund för sig själv. Kjell jobbar sista skift denna veckan och jag brukar sitta uppe tills han kommer hem vid halv tolv. I morgon har jag sovmorgon och jag ska verkligen ta tillvara på den. Snart jobbar jag heltid och mycket mer.

Niklas och Kristin var här och åt innan. Vi serverade en riktig gourmemat...pannkakor! Men jag tror de gillade det för de ville gärna ha med sig lite hem! Jag tycker det är skoj när de kommer hem och hälsar på!

Ha en skön måndagskväll! Kram Anna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar