söndag 19 december 2010

Snökaos, Änglagård och Jul med Ernst

Jag börjar oroa mig för att Natalie inte ska komma hem för allt snö. Heathrow stänger och vissa flygplatser i Tyskland stänger och med snö ska det bli. Snälla väderguden låt det räcka nu! Allt är vitt och fint. En liten fotbollsrapport by the way, Natalies lag spelade 3-3 idag och Natalite gjorde 2 mål. Båda på frispark. De ligger i toppen av tabellen men än är det långt till det är färdigt. I maj är säsongen slut.

Änglagård 3 har premiär på juldagen. Det är en film som jag verkligen vill se. Måste bara uppdatera mig både på första och andra filmen. Det var ett bra tag sedan jag såg dem.

Favoritprogrammet Jul med Ernst sänds måndag och tisdag. Tyvärr missar jag väl första programmet på måndag för dels har vi skolavslutning och sedan är det personalfest efteråt. Men jag får kolla på datorn,

Nu ska jag ta mig ett glas glögg och öppna en Paradis! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar