onsdag 1 december 2010

Adventskalender i miniformat!


Idag fick jag till en liten adventskalender till barnen. Är inte så generös som jag var när de var små då alla fick ett paket varje dag. Nu blir det var fjärde dag till de barn som fortfarande bor hemma! Och det är bara något litet i paketet.

Dagen har varit aningen stressig. Eller mer fullt upp! Var på Navet med klassen och vi hade vatten som tema. Roligt roligt, Sedan var jag runt i affärer bl a Shop around the corner. Där kan man ju bara gå runt och titta och titta. Så mycket fint!

Nu städas huset inför helgen. Jag vet inte men det verkar vara klart snart och då är det dags för en tur till gymnasiet med Gabriella som ska träna innebandy.

Jag önskar er en lugn onsdagskväll med levande ljus och bra musik :) Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar