onsdag 1 december 2010

1:a december

Nu är i alla fall den officiella julmånaden kommen och jag välkomnar stöket som infinner sig i mitt hus. Barnen blir nyfiknare än vanligt(!) och jag själv får ständigt nya idéer. Otippat va?  Men nu får jag nog lugna ner mig lite. I morse började jag t om fundera på om jag verkligen tog socker i Lussekatterna när jag bakade igår..Fast de smakade söta och goda funderade jag en gång till!

Jag älskar december och det händer mycket hela tiden. Jag själv är klar med det jag vill ha gjort, förrutom julbocken då men den hoppas jag på i em. Sedan ska jag bara åka med av bara farten.
Men nu, nu ska jag väcka mina barn och duka fram frukost framför TVn och vad kan passa bättre en sådan här kall morgon än en ryckande varm mugg med choklad! Julkalender på väg :)

Kärlek är inte att röra varann utan att nå fram till varann! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar