fredag 17 december 2010

Mumsiga julklappar!



En liten julklapp från Theds Frukt fick jag i går på julbordet. Jag kunde inte låta bli att öppna den. Det finns inget bättre än att få lite delikatesser i paket! Julkaffe tillsammans med Italienska mandelskorpor och tre små goda Tartufo. Pappa var här och fikade och vi provsmakade både kaffe och skorpor. Mums!

Nu är det bara en dag kvar på terminen. Vart tar tiden vägen. Vi har gjort färdigt allt som ska vara färdigt och på måndag blir det film och andra roliga saker.

Ute är det himelskt fint. Precis som en julsaga. Mina frysta ljuslyktor står kvar på trappan. I dag eller i morgon gör vi julbocken! Hur många gånger har jag sagt det tro!!!???

Jag har glädjt mig hela dagen åt beskedet jag fick igår. En liten ledtråd är ju att Malin Mandelplockaren Manfjärd fick samma besked!!


Ha en trevlig eftermiddag! Kram Anna

1 kommentar:

  1. Vad mysigt med lite gott till fikat! :) Nu är det inte många dagar kvar till jullovet. Det är nog välbehövligt både för barn, lärare och föräldrar. Ladda batterier och få ny energi till den kommande terminen. :)

    Jag hoppas att du får en riktigt fin helg Anna!

    Kram Lotta

    SvaraRadera