onsdag 22 december 2010

Lugn och fin!

Jag fattar inte att jag sätter mig här men att blogga är det roligaste! Jag hinner inte alls igentligen! Idag har det varit så skönt. Jag och Kjell åkte och handlade mat tillsammans med 10 000 andra markbor! Totalt kaos på parkeringen och för att inte tala om inne i butiken! Det är precis som om det är den sista dagen någonsin man kan handla mat! Vi knökade väl oss fram och nu är det bara några julmust som fattas!

Sedan åkte jag hem till min kollega som befinner sig på träningsläger. Och till Er kollegor som läser bloggen kan jag meddela att damen i frågan är mycket träningsvillig och att hon snart är tillbaka igen! Skämt å sido, det var såå skoj att träffa henne. Vi satt och pratade i timmar och jag fick god mat och god fika. Jag hoppas innerligt att hon snart är tillbaka. Jag visste i och för sig att vi hade roligt på jobbet men jag känner verkligen hur mycket jag saknar henne nu när hon inte är där! Tack snälla för den fina stunden!

Efter det åkte jag hem och hämtade upp några av barnen för julklappshandling. Vi hade en härlig stund inne i Kinna. Alla var nöjda. Jag tänker inte överdriva julen med en massa paket för sakens skull utan jag har köpt mer matnyttiga saker till dem.

Nu är det matlagning som gäller! Skinkan in i ugnen och gröten ska kokas som vi ska äta i morgon!

Ha det gott i julestressen! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar