torsdag 9 december 2010

Humor på jobbet!


Hittade den här lilla söta bilden på Internet när jag sökte på den senaste Absolut Christmas CD. OK då, det får väl duga! Det känns som om hon för med sig ett budskap om lugnet innan jul. Idag har varit en av de dagarna jag bojkottat min egen längtan! Kom hem sent från jobbet och ställde mig och lagade middag till några hungriga barn som befann sig i köket! Köttbullar och makaroner fick det bli idag. Duger gott en vardag!

Har packat ner alla hundratals ringar jag bakade igår. De behöver inte frysas men man får ju ändå ta hand om dem. Snart ska jag slå mig ner i soffan för att vänta in klockan så jag kan hämta K på jobbet. Är lite trött redan men hoppas Niklas och Kristin kommer för fika snart! Fick en julklapp av chefen idag men jag gav den till Niklas. Tänkte att de kan behöva den! Han hjälpte mig lite med skjuts innan idag!

Min kollega har beställt en almanacka för nästa år. Undrar om hon vet hur rolig den var!!??!! Jag bläddrade lite i den och den gav många skratt. Jag ropade på min snygga kollega och frågade honom hur många karlar det behövdes för att byta toarulle.. Han hade ingen aning men när jag upplyste honom ,att det fanns ingen annan heller som vet för, det har aldrig hänt ...drog han på giperna i alla fall!!! 
Den kommer att bli uppskattad i alla fall av barnen!!!

Trevlig torsdag. Snart fredag! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hej! Vilken vacker och trevlig blogg du har. Har kikat runt lite hos dig. Väldigt trevligt. Tack för titten!
    /Dorro

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Välkommen åter :)

    SvaraRadera