fredag 31 december 2010

Happy New Year!

Så var det nyårsafton! Den mer glamuorstilta aftonen vi firar. Oxfilé, räkor, hummer, ja mycket gott kan man laga en sådan här dag. Undra vad alla ni bloggläsare ska äta ikväll! Och faktiskt undrar jag själv också vad det blir för gott. Ganska roligt att inte veta. Vi ska slå runt inne hos den gode grannen framtill småtimmarna i morgon bitti, det kan jag lova! Nu har vi legat isolerade från omvärlden alltför länge och jag har vaknat till ett grymt partyhumör!

Men först ska det spelas fotboll! Nere i Kinnahallen bjuds det på fotboll och en och annan öl! I eftermiddag samlas ett stort gäng för lite "talangträning". Jag ska avslöja att det är Johan Selin som agerar talangscout och letar förbrilt efter en ny talang som ska besörja Kinna IF´s korplag :) Synd att mannen i familjen legat sjuk och endast har möjlighet att möjligtvis ställa upp som keeper! Annars hade han varit ett "hett" byte för ett lass ved ;)

Nu alla fina bloggläsare är det dags att önska er ett riktigt Gott Nytt År för nu ska jag logga ut och tillbringa förmiddagen med att färga håret, bli klippt och göra ansiktsmask! Kram Anna

1 kommentar:

  1. Hej fina Anna!

    Vilken dag och kväll som väntar dig! Härligt! :) Fira av det gamla året med pompa och ståt och välkomna det nya med glädje och skratt. Ha en underbart trevlig kväll och sköt om dig!

    Gott nytt år!

    Kram Lotta

    SvaraRadera