fredag 10 december 2010

Mina granar eller mina grannar!

 Min lilla ensamma utegran. Den har Johan och Kjell valt ut väldigt noga på nattlig promenad! Jag sitter i TV-rummet och tittar ut på den och den ser ensam men lycklig ut!


 Gran no 2: En liten men kraftig gran som pryder hyllan i köket!


 My number three: En liten julgran som om den fått stå och växa till sig säkerligen blivit en ståtlig gran! Men den får passa så att ingen smiter ut denna vägen!



 Till sist är det den lilla grannen som också står i köket. Hoppas den inte börjar barra innan jul!



 Lite annat från skogen; lummer, mossa och en och annan hyacint. Allt detta vilar i min lilla vedkorg från IKEA.



 Här hamnade min skylt som jag köpte på tjejkvällen, Fritsla Tyglager. "Tiered parents and happy kids lives here"


Mitt favoritfönster i huset. Skulle gärna ha fler!

Ha nu en bra kväll med eller utan gran eller granne! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Vad många fina granar och annat fint från skogen som har hittat hem till er. :) Här ska det jagas gran i helgen. :)

    Ha en fin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hihih,det börjar att bli lite panik med att hitta den riktiga granen hit....

    Lycka till med dig gran! :)

    SvaraRadera