fredag 1 juli 2011

Waterworld

Som ni märker är det inte så mycket aktiviteter här på bloggen men jag har prioriterat att även den ska få ett litet uppehåll. Det är svårt att hinna med att skriva när dagarna är fulla med sol, bad och vänner! Ikväll åker Åsa, Johan och barnen hem. Känns tråkigt för vi har haft så mycket roligt här. Men nu får vi 5 dagar till som vi ska slappa och sola innan vi åker hem till Sverige igen för att fira midsommar!

Jag ska lägga ut lite fina bilder vi tagit men det får bli när vi kommit från stranden i kväll.

Igår var vi på Waterworld. Så jäkla kul! Natalie har fotbollsuppehåll över sommaren och hon passar på att arbeta som Lifeguard på Waterworld. Både barnen och vi vuxna trivdes som fisken.. Dock kan ju konstateras att man blivit mycket fegare med åren. Kanske inte gällde alla men ändå :)

Vi lekte runt där från tio på morgonen till sex på kvällen. Tiden bara rusade och jag tror jag kan säga att det inte skulle vara några som helst problem att spendera några timmar till där!

Nej, nu ska jag packa för en dag på stranden och jag är helt övertygad att det är många av er därhemma som kommer att göra likadant!

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Tja!

    Ville bara framföra att Natalie är en enastående badvakt på Waterworld, då jag och min kompis va där för en dryg vecka sen och jag av misstag sa TACK istället för THANK´S till badvakten som räckte oss gummiringen...vilket resulterade i att jag fick svaret "de va så lite så" tillbaka!
    Ja blev så paff (av det svenska svaret) att jag halkade å slog i huvet i en av de mindre mjuka delarna på vattenparken!
    ...Så hälsa gärna tack till Natalie för att hon skrämde livet ur mig! haha :P
    mvh // David (från Skåne) ;)

    SvaraRadera
  2. Det ska jag göra!!!!! // Anna

    SvaraRadera