tisdag 19 juli 2011

Att inte dela åsikt.

Min man hatar att jag har nya projekt ständigt ständigt. Idag har han varit redigt arg på mig. Jag har haft en IKEA hylla i mitt TV-rum som vi köpte för fyra år sedan när vi flyttade in i huset som jag fortfarande säger är nybyggt. Men åren går uppenbarligen. Den hyllan, eller mer bokhyllan har jag retat mig på en längre tid. Så idag gjorde jag slag i saken.

Nu mååånga timmar efteråt och många allvarliga samtal och mååånga fula ord blev det riktigt bra. T om mannen säger detta. Han är lite smögen så här efteråt men det kan han få vara.

Det blev en rejäl städning i samband med flyttningen av bokhyllan och då hittade jag en DVD-skiva med gamla foton som jag letat så efter. Många gamla minnen utspelade sig i datorn. Jag ska lägga ut lite kort senare!

Nu ska jag njuta en stund och sedan fixa med lite foton! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar