torsdag 14 juli 2011

Mannen i min TV-ruta!




Det får bli en Ernstkväll istället för en Veronica Maggio kväll. Regnet öser ner och det är allmänt ruggigt. Nej, jag vill inte stå och knô med 20 000 andra fans. Jag får hålla till godo med Spotify istället! Vi ska elda lite i kaminen för att få till myset ännu mer!

Ernst är ju mysfaktor ett hemma hos mig. Jag vet att många inte gillar honom men jag är förälskad i honom. På bilden syns ett bröd som Ernst bakade eller rättare sagt jag bakade efter att Ernst delat med sig av sitt recept. Det gick hem och grannbarnen vill ha en Ernstkväll med brödet. Jag ska snart sätta det i verk!

Dagen har jag tillbringat med att läsa fantastiska bloggar. Tjoho va kul det är! Det finns så många coola bloggar och det är som man aldrig kan sluta läsa dem. En del inriktar sig enbart på inredning och det gillar jag! Men lite av varje är spännande också! Ibland hittar man någon som bloggar från samma lilla ort som jag själv och de är skojsiga. Tipsa gärna om fler roliga bloggar!

Carpe Diem! Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Härligt Anna,jag gillar också Ernst,han är ju bara för....ja bara heeelt underbar!

    Du det brödet såg ju för gott ut,kan du inte lägga ut receptet?,vore kanon!
    Nu jobb 2 dagar till...sen semester för min del,,skall bli underbart!
    Kram kram
    Carro på "folkparken"

    SvaraRadera
  2. Ska gärna lägga ut receptet. Det var gudomligt gott!
    Jag beundrar er som arbetar än...men snart kommer belöningen!
    Ska du åka någonstans eller bara ta det lugnt hemma. Det funkar det också!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tack att du lägger ut receptet,skall baka detta,ser huuur gott ut som helst ;)

    Skall iväg upp till Dalsland,till min hembygd i början på semestern,sen blir dt mest ta dagen som den kommer..
    Kram C

    SvaraRadera