onsdag 27 juli 2011

ATT VARA SOCIAL!

Gårdagen gick i det sociala stuket. Först var jag hos min fina vän Remzije och vi fikade, pratade och skrattade! Det var länge sedan vi träffades så det var väldigt trevligt. Hennes barn var hemma hos mina barn så vi hade det lugnt och skönt!

Efter lite måste-göra jobb hemma tog jag med mig picknik-korgen och for till Sara på vinkväll. Också en mycket lyckad tillställning blev det! Lite trist var att jag åkte hem mååååånga timmar för tidigt men jag hade ingen skjuts hem senare. Kan inte begära att Kjell skulle hämta mig mitt i natten när han går upp halv fem...

Hur som helst träffade jag en blivande kollega på tillställningen. En mycket trevlig sådan! Jag funderar på om jag skulle våga lägga in lite foton från kvällen! Hade inte min systemkamera med mig utan bilderna kommer från Iphonen. Dålig kvalité som attans!

Nu önskar jag Er fina bloggläsare en lugn dag..min ska gå i det sociala stuket även idag fast med lite mer folk. Mellan 25 000- 30 000 människor. Hur ska jag kunna hinna med alla dem?

Kraaaaammar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar