torsdag 21 juli 2011

God morgon alla!

                                           Pappersformar med Lovisa inspiration!
...eller det är väl mer God middag! Klockan existerar inte för mig just nu. Man lägger sig när man är trött och det har väl mer eller mindre blivit efter midnatt och man vaknar när det är ljust ute.

Idag vimlade det av små fina människor vid frukostbordet. Jag var i full gång med att baka både bröd och bullar. Det bästa med det är doften av nybakat.

Sedan hade jag turen att få besök av min kära kollega. Hon behövde mer flyttlådor och kom så passande för en kopp kaffe! Det är det som är det trevliga med att baka; att få bjuda på det!

Vi var en sväng nere på Ullared i går. Vi fynda väl lite lagom kan man säga. Mest var det Lovisa som hittade saker hon ville ha!


Ha en bra dag! Kram Anna 

2 kommentarer:

  1. Jag har varit ute i skogen nu på morgonen. Det fanns en hel del! Men inga 2 liter men kanske 1. Har inte orkar ränsa dom än :( Jag har tänkt baka imorgon. Gott att ha med sig på resan.
    När jag var i Ullared sist tappade jag bort vagnen och det var inte roligt. Trots det är jag småsugen att åka dit.
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Att bli av med sin vagn på Ullared är nog det värsta som kan hända mig!!!! Att få börja om igen på nytt om man inte hittar den!

    Här blev det 1 liter till med svamp idag :)

    Kram

    SvaraRadera