fredag 22 juli 2011

Som det kan bli.

Kvällen avslutades med lite soffhäng och underbar film. "Just Go With It" med görsnygga Jennifer Aniston och supercharmige Adam Sandler. Har ni inte sett den så se den! Åh, den är så där så man nästan känner vibbarna i kärleken!

Agnes och Lovisa åkte med morfar och Niklas för att se Elfsborg vinna med 3-0 på Arenan. Jag hade velat se den matchen jag med men är man projektledare så får man vackert se till att stanna hemma! Vi har målat, bäst att säga att Kjell målade väggen och jag målade stolen så det inte blir några missuppfattningar när Mannen med stort M läser bloggen...

Vi är nöjda med dagen och jag ser med glädje fram emot morgondagen..då åter mina fönster ska få sig en omgång för vilken i ordningen har jag inte längre koll på! Ghaaaa, vad dagarna rinner iväg. Jag har massor kvar att göra som jag har på min "To-do-lista". Blir man någonsin klar/färdig?

Nu ska jag återigen ta min favorittidning "Lantliv" och krypa ner i sängen.

Hoppas ni alla sover gott. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar