söndag 3 juli 2011

Detta är livet!

Det är svårt att hålla bloggen i liv så här på semestern när man inte är hemma! Natalies dator är ständigt upptagen av facebookare och andra. Jag har pixat den en liten stund och hade tänkt att lägga ut lite fina bilder här nerifrån men det tar så lång tid tt jag nog får göra det när jag kommer hem istället.

Det har varit en sån skön dag på stranden. Vi har varit hos Niklas och Kristin hela dagen. Jag tycker att det är som allra bäst på stranden vid fem halv sex tiden då man är på väg hem. Då blåser det så där härligt och solen är ljummen.  Det är då någon skulle tänt grillen och man kunde stannat kvar några timmar!

Nu är alla samlade hemma hos Natalie och det är mysigt. Jag saknar Gabriella som fortfarande är hemma och jobbar. Men hon är säkert snart härnere igen.

Nu ska jag ta mig en lite Amretto och njuta en stund på balkongen! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar