söndag 17 juli 2011

Att orka.


Det blev lite lantbröd igår som vi åt till middagen. Vi hade Schlagerkungen med fru här på besök och vi åt och åt och åt och åt. Jag är mätt än! Det var en trevlig kväll där klockan sprang i väg alldeles för fort. Precis  som förr när vi satt nätterna igenom och bröt upp vid femtiden på morgonkvisten!

Nu blåser det andra vindar och det känns som man blir äldre och inte orkar hålla igång på samma vis!!! Nää, fy vad jag ljuger. För det första är vi inte gamla och för det andra så håller vi igång rätt rejält om jag får säga mitt men det tar några dagar för att återhämta sig! *Fniss*

Men idag sitter vi här som ett fint litet pensionärspar, Kjell och jag. Niklas har tagit bilen och vi som hade tänkt att åka en bit för att se till våra kantarelldomäner på ett ställe utanför Kinna. Får väl bli lite senare i eftermiddag.

Vi lever alla under samma himmel men alla har inte samma horisont! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar