torsdag 31 mars 2011

Vårtrött!


Förra lördagen när vi firade Kjell och Gabriella hade Gabbe önskat sig varm smörgåstårta. Eftersom jag inte fick till det med bilderna så lägger jag in några nu. Visserligen är den inte färdig på bilden. Det ska på ett lager med bröd och ananas, banan och ost. En och annan tomatskiva är inte heller fel. Alla som äter den brukar verkligen bli sålda.

Denna veckan har jag varit så trött så trött. Det har därimot inte avskräckt mig att planera nya resor till nya kontinenter. Alltid spännande att ha något att se fram emot.

Eftermiddagen spenderades på Strömskolan där jag gått en liten kurs i Smartboard. Jättekul och nu är det bara Smartboarden som fattas i klassrummet! Jag kanske ska vara glad över att vi precis fått en projektor!!

Ikväll borde jag gjort både det ena och det andra. Städat, lagat mat och fixat. Istället tappa jag upp ett bad och kröp ner där en stund med bara lite levande ljus som sällskap. Rätt gött var det. Nu luktar det citron i hela köket av hudlotion. Tänk, jag bara älskar citrusdofter. Alla mina parfymer har inslag av citrus. Det funkar inte annars! Det har alltid varit så. Citroner är dessutom vackra frukter.


Sov gott alla fina bloggläsare! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar