söndag 20 mars 2011

Lycklig av våren!


Premiär. Det är den bästa dagen. Som tur var kom Åsa in en sväng och skulle låna en film då vi plötsligt fick en uppenbarelse om att åka till Blomsterjätten. Jag och Kjell var där igår men jag var inte på köphumör! Idag blev det lite påskliljor och pärhyacinter som planterades utanför ingången. Nu känns det som vår! Hoppas pärlhyacinterna står emot rådjuren som säkert tror att Kjell lagt ut frukost till dem. Han har matat dem hela vintern med vete.

Idag är det första dagen jag har gjort något överhuvudtaget. I går var jag totalt orkeslös. Bubblet från fredagskvällen är överskattat tror jag  *fniss*. Att en vanlig lugn fredagskväll kan få såna konsekvenser!!!
Jag var så slut att jag knappt höll mig uppe på hela dagen! Framåt kvällen var det mat hos Åsa och Johan men jag kände mig som ett tråkigt sällskap. Kvällens dryck var stillvatten och det var nog tur!

Niklas har flyttat hela helgen och våra små utrymmen har då blivit så trånga så trånga. Vet inte hur det ska kunna bli ngn bastu i friggeboden!!! Nu är det bara en vecka kvar innan han flyttar till Cypern. Är lite sugen på att åka med ner!! En vecka igen skulle sitta fint. Men vi får vänta till midsommar innan det blir vår tur.
Då blir det Nissie Beach igen :)

Sista avsnittet av Solsidan idag. Ni missar väl inte det! Troligtvis det sista någonsin. Jag älskar det programmet men ser också en begränsing att det är perfekt att sluta när det är på topp. Inget varar för evigt och det blir lätt tjatigt om program kommer om och om igen.

Skandal är skvaller som blivit tråkigt genom moral! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar