tisdag 15 mars 2011

Fötterna är fria!

Det var skönt att sparka av sig Conversen..jag har krupit upp i soffan efter det att jag nattat barnen. Idag kom vinterkräksjukan eller vårkräksjukan till vårt hus. Lovisa är först ut. Jag knaprar vitpepparkorn för fullt och hoppas på underverk.

Det känns som jag inte varit hemma på länge då det är helt smockfullt i almanackan. Jag försöker att sålla ut det viktigtaste men denna veckan är omöjlig. Idag var det jobb till fem och sedan Lärarförbundets årsmöte tre kvart därefter. Det var bara ner till MM och inhandla meloner, blåbärsdricka, Coca Cola och lite annat till Lovisa. Hem vända i dörren och iväg igen. Usch för såna dagar.

Nu ska jag få min beskärda del av nyheter och sedan väntar sängen på mig...idag igen!

Godnatt! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Usch, trist med vinterkräksjukan! :( Stackars Lovisa! Hoppas att hon mår bättre idag och att övriga i familjen klarar sig. Även om det går snabbt över så finns det inget tillfälle då man känner sig ynkligare.

    Ta hand om er!

    Kram Lotta

    SvaraRadera