lördag 12 mars 2011

Lunch i badet!


Inga barn hemma och vi passade på att luncha i badet. Lite enkla Nachos med ost och lime tillsammans med lite öl och bubbel blev detta en trevlig tillställning. Spotify spelade lite klassik musik med Beethoven och jag kan bara sammanställa lunchen med ett ord: Kvalitetstid. Ibland räcker inte tiden till så det gäller att passa på.

Ikväll är det dags för årets sämsta tävling. Melodifestivalen. Jag har knappt sett ett enda programm men det får väl gå med finalen då! Den ska ses hemma hos Schlagerkungen för traditioner får inte brytas! Många år har det blivit nu med honom i melodifestivalssammanhang. Vi har tävlat om vem som sjunger bäst och det har varit Perrelis: "Tusen och en natt" som varit objektet! Det är ganska jämt i den tävlingen kan jag säga..
Kanske blir en ny sammandrabbning i kväll/natt ;)

Förolämpa inte krokodilen om dina fötter är kvar i vattnet. Kram Anna

1 kommentar:

  1. Wow! Vilken härlig dag med lunch i badet, musik och kvalité. Låter helt ljuvligt och mycket välförtjänt. :) Låter dessutom bra mycket trevligre än städandet som jag har ägnat dagen åt. ;) Det får kanske bli lunch i badet för mig i morgon istället. ;)

    Ha en trevlig kväll Anna!

    Kram Lotta

    SvaraRadera