måndag 7 mars 2011

Välkommen hem!

Idag säger jag välkommen hem till Kristin som varit i Turkiet i hela tre veckor. Visst är det roligt att de reser runt lite de där ungdomarna! Niklas kommer att åka ner till Cypern om tre veckor och jobba på Tommys Bar. Den stora kända baren mitt inne i Agia Napa. Lite orolig är man nog allt men Cypern blir mer och mer som ett andra hem för mig. Vi ska naturligtvis dit en sväng i sommar vi också. Natalie har köpt en bil och ännu mer oro. Fast å andra sidan kan man inte oroa sig för mycket...eller kan man?

Hela mitt köksbord svämmar över av engelskaprov, böcker och papper. Jag har att göra hela kvällen tror jag! Min underbara kollega har kommit tillbaka idag efter en lång tids träningsläger i hemmet. Roligt som katten att se henne igen. Nu jobbar vi på som vanligt igen. Mycket i början men man vänjer sig!

Jag längtar efter min säng och min kudde. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar