tisdag 22 mars 2011

Prickigt eller prickigt

                                                            Bild lånad från Internet
'
Bild lånad från Internet
Bild lånad ifrån Fritsla Tyglager


Nu börjar man få inspiration för trädgården. Åsa hon syr dynor och liknande för hela slanten och naturligtvis blir jag jättesugen på att fixa jag med! Kanske inte sy för det är inte min grej. Inte för att jag inte gillar att sy men jag kan verkligen inte! Jag har inget tålamod alls.
I år ska jag ha prickigt ute hade jag tänkt. Kan inte bestämma mig för om det ska vara svartprickigt eller rödprickigt. Lutar kanske mer åt det svarta. Vi får se! Nu är det roligt att läsa inspirationsbloggar igen för tips och idéer. Efter i julas var jag lite trött på det och la det åt sidan men nu vaknar det till liv igen!

Jag brukar kika in då och då i den här webb-butiken och visst är det härliga kläder och underbar inredning... Jag surfar ofta in där och drömmer mig fast!

Må gott! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar