söndag 20 mars 2011

Längtan

Idag är en dag då jag längtat mycket efter Natalie. Skulle vilja titta in på en fika men det är lite långt dit. Lite nybakade kärleksmums ville jag bjuda på. Det känns länge sen jag träffade henne trots att det inte är mycket mer än en månad sen jag var nere. Barnen förblir alltid barn och ens mammahjärta slutar aldrig att längta. Nu ska jag få en till att längta efter. Låt tiden gå fort till sommaren. Det kommer att bli väldigt konstigt att inte det kommer att komma hem någon som vill grilla eller äta södagsmiddag, stekta pannkakor eller bara säga hej..

Läste någonstans att minnas gårdagen drömma om morgondagen men leva i nuet. Så sant så sant. Det är svårt att efterleva. Det blir gärna att man längtar tills det man har framför sig och igentligen innebär det att man längar livet ur sig. Det är svårt det där med att leva i nuet. Fast jag försöker mer och mer att åtminnstone tänka på det..

Ha en trevlig kväll..fast iof är det snart natta! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar