söndag 16 januari 2011

TÄVLING!



Nu är det jubileum med 20 000 läsare sedan jag installerade räknaren i juli :) Jättekul. Tack snälla ni  som går in och läser på min blogg, en del går in tillfälligt, en del andra lite mer regelbundet och vissa av er läser den varje dag. TACK!

Som jag har berättat några gånger tidigare startade jag min blogg när min äldsta dotter flyttade ner till Cypern för att spela fotboll på heltid. Hon bloggade  b la för oss här hemma och jag för henne. Men nu vette katten hur ofta hon läser den!!

Men tävling ska det bli! Det du kan vinna är Isabella Smiths "Maison belle" rengöringsspray till köket som doftar ljuvligt av apelsin och rosmarin. Kanonbra är den!
Du behöver inte ha någon egen blogg för att få tävla!

För att vara och tävla skickar du ett mail   anna.persson@mark.se  till mig där du skriver varför just du ska vinna eller skriver en kommentar i kommentarfältet! ! För att få två lotter länkar du till sidan också! Skriv i kommentaren eller i mailet hur många lotter du vill ha!  Sista tävlingsdagen är 31 Januari.
LYCKA TILL!!!

 Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Grattis till det fina besöksantalet! :) Självklart vill jag vara med i din fina tävling och jag länkar på min blogg.

    Varför ska just jag vinna? Kanske för att jag har hört så mycket om dessa produkter men aldrig någonsin testat någon av dem och kombinationen apelsin och rosmarin låter helt ljuvlig. Får mig att tänka på Medelhavet och varma sommarkvällar. Precis vad mitt kök kan behöva dessa gråa dagar då jag längtar till både vår och sommar så att det värker i bröstet på mig. Kanske kan dess doft lindra min längtan något. ;)

    Jag hoppas på tur och ser fram emot att få följa dig här på bloggen under detta år också. :)

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej Anna, jag deltar gärna i din utlottning med 2 lotter, länkar. Jag skulle vilja vinna för Maison belle har bra produkter, härligt med en doft av sommar i dessa tider.
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Attans att jag missade tävligen med en dag. Blev nyfiken på kökssprayen. Lycka till till er andra istället!
    Linda

    SvaraRadera