tisdag 11 januari 2011

Minnen :)

Då var det morgon igen och idag är jag inte lika morgonpigg som igår. Det är fortfarande samma procedur som innan att jag skjutsar K till jobbet kvart över fem. Idag kröp jag ner i sängen igen och somnade om. Halv sju gick jag upp och det är lite sent igentligen. Men igår gjorde jag klart allt så det var bara att hoppa in i duschen. Och i full fart går det.

Nu är jag snart på jobbet med nya utmaningar och beslut. Idag slipper Olle och Humlan vara själva så länge. Gabbe har sovmorgon och kan pyssla om dem lite.

Usch, läste i tidningen om översvämningarna i Australien. Fy så mycket vatten. Jag är glad över att vi bara har lite snö att klaga på. På tal om Australien är jag sugen på en långresa. Men då gäller det att spara pengar i massor. USA lockar mig igen. Jag bodde där i ett år när jag var 19 år. Au-pair som så många andra på den tiden. Jag var i Miami och det gav tillfälle för så många härliga resor i USA. JAg pratade med en kollega i går som åker dit kring påsk och jag fick såna flashbacks. Key West i gryningen, Orlando i skymningen och New York i mörker. Ja, vilka minnen.

Nu kan jag inte drömma tillbaks utan ska ta mig till jobbet!

Ha en bra tisdag! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar