lördag 15 januari 2011

och lugna lördag :)

Räknaren börjar närma sig 20 000 läsare sedan i juli. Så roligt :)  Nu ska jag snart ha tävling som de alla andra bloggar har!! Jag har inte bestämt mig än för vad jag ska ha för pris men jag kan ju avslöja att det kommer från Fritlsa Tyglager i alla fall! Min favoritbutik!

Idag har det varit en lugn härlig dag. Sov länge och bakade lite frallor. Sedan kom Remzije och barnen och vi fikade! Det var jättetrevligt. Man mår bra av att ta det lite lugnt på helgerna. Inte ha tider att passa utan ta det lite som det kommer.

Det har kommit massor av snö. Mer än vad det behöver. Orka. Nu vill jag att det ska ligga till efter sportlovet och sedan vill jag bara se asfalt!

Drömmer mig bort till sommaren med tända grillar, myggor och svidande axlar. Ljumna vindar, skratt och en massa anledningar till att fira olika saker!

En vän är den som lyser upp när hela världen har slocknat. Kram Anna
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar