söndag 9 januari 2011

Spikmattan igen..

Idag har jag rotat fram min Shaktimspikmatta. Gud, så skönt att ligga på den igen. Jag har verkligen glömt att hur skönt det var!! Det kändes i ryggen att det var länge sen sist och jag tänkte tanken om hur fasiken gick det till när jag t om somnade på den! Men efter 5 minuter lossnade det och John Blund tog över. Lars Winnerbäck sjöng sina fina melankoliska toner i mitt öra och avslappningen var total.

Det är inte bara spikmattan jag har återupplivat. Jag har fixat i ordning min Iphone också. Jag har aldrig varit bekväm med den men nu har jag tagit fram hörlurarna och lyssnar på Spotify. Då lyssnar jag på den musik jag själv vill höra och inte i konkurans med andra inloggningar till Spotify här hemma! Nu strömmar Winnerbäck, Lundell, Le Marc, Plura, September ut ur lurarna och jag mår bara sååå bra!

Lyckan smiter in genom en dörr du inte visste att du lämnat öppen! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar