onsdag 5 januari 2011

Slutet gott allting gott!

Detta eviga snöandet! Jag tycker det är lagom som det är. Idag tog vi lite sovmorgon och vaknade när Natalie ringde från Cypern. Allt hade gått bra och hon var nu i sin lägenhet. Så nu känns det inte lika vemodigt!

Håller fortfarande på att städa tjejernas garderob, den var förskräcklig! Nu har gamla kläder packats ner i påsar och jag ska lämna av dem vid Rumänienhjälpen. Hoppas de kommit till nytta någon annanstans.

Vanligtvis brukar vi ha lite tillställning på Trettondagsafton men ikväll ska vi bara vara. Helgernas sjuka har tagit musten ur oss. Tror jag ska göra något enkelt i kväll så äter vi i lugn och ro. Kanske t om ska ta mig ett glas vin eller två!

Nu ska jag göra mig iordning för jag ska ut en sväng! Spännande möten!

Ha en go dag! Kramar Anna

1 kommentar:

  1. Vad skönt att dottern kom tillbaka till Cypern som hon skulle. Då förstår jag att mamman kan andas normalt igen. Dock med en viss saknad och längtan inombords. Jag håller tummarna för att veckorna går fort tills ni ses igen. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera