måndag 24 januari 2011

Landskamp på balkongen!

Jag skulle behöva ha en superNanny i mitt hus. Vet inte för vilken i ordningen jag lägger mina barn denna kväll. Vad är det för problem? Blir barn aldrig trötta längre? Vi har bråk varje kväll när det närmar sig läggdags. Hundra saker ska bli gjorda och för varje kväll växer uppgifterna på lista som MÅSTE göras.. Nu blir det brutalare metoder...ATT LÄGGA SIG TIDIGARE! Jag har riktiga nattugglor som helst vill lägga sig samtidigt som mig och Kjell. Men nu är det slut med det. Halv nio ska de ligga i sina sängar oavsett vad som finns på deras lista!

Fina Malin var här och fikade med sina barn innan. Vi planerade för kommande resa! Spännande!

Vart denna dag har tagit vägen vette katten. Nyss stängde jag av väckarklockan och nu sitter jag här nästan redo för sängen igen..! Längtar lite smått till helgen. Nya äventyr väntar kring hörnet och jag hoppas det ska bli lyckat :)
Det finns så mycket man vill göra och planera men det finns varken tid eller pengar till ALLA projekt!!
Som ni säkert förstår är jag lite spretig idag vad det gäller tankar. Ena stunden är det SuperNanny och andra stund är det nya planer. Fantasier antagligen men att drömma sig bort är en del av livet.

Svenska landslaget spelar landskamp nere på Cypern i början av februari. En match i Niccosia och en match i Paralimni. Attans att vi inte var där då. Natalies lägenhet ligger precis vid stadion. Det hade varit en underbar kväll att sitta på hennes balkong och titta på matchen! Men det är bara det att det är några dagar för tidigt!! Jag får hålla till godo i TV-soffan medan Natalie kan titta på båda matcherna live :)  Happy her :)

Jag säger på återseende! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar