torsdag 30 september 2010

Mycket inspiration och mycket folk!

 Passar bra hemma hos mig :)
Att anordna en tjejkväll i en av kommunens trevligaste butik kan ju inte bli annat än bra! Jag, Åsa och Camilla åkte till Fritsla på tjejkväll och det var jättetrevligt. Många känningar träffade vi och det är alltid kul. Jag kan gå i timmar i den butiken för lite inspiration och det är inte alltid jag handlar men för det mesta åker det med något hem.

Idag var jag sugen på skyltar och det blev två stycken. Tyckte de var jättefina och jag har redan placerat ut dem. Sedan fanns det andra saker som jag skulle vilja ha men jag ska överväga lite först...

Det serverades små ljuvliga smörgåssnittar och vin eller vatten. Det kändes lyxigt att mingla runt bland allt folket. Hittade Leilas kokbok som jag faktiskt ska önska mig av barnen i julklapp..Hoppas nu de läser bloggen just idag :)

Ha det gott ! Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Haha...Den där översta skylten skulle passa här också.;-)
    Ha det gott du goa gumman.

    Jag har haft mina bloggar låsta. Men nu så börjar jag om. Har varit väldigt sjuk också, men det är väl inget nytt. haha...
    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Du måste bara ha det superfint hemma hos er. Fritsla tyglager verkar vara ett bra ställe. Skall nog ta mig en sväng dit. Jag lägger upp dig bland mina favoritlänkar, hoppas det går bra-annars får du höra av dig.
    Hoppas du får en trevlig helg. kram Louise

    SvaraRadera
  3. Stina, kul att du är tillbaks i bloggvärlden!

    Louise, Det är bara roligt att man finns på andra bloggar!!! Jo, Fritsla är ett toppenställe att handla på! Helt klart värt ett eller två besök :)

    Kram Anna

    SvaraRadera