tisdag 21 september 2010

Godmorgon världen!

 Sitter i köket och njuter av tystnaden, vilken i sig kommer att ta slut vilken minut som helst! Då kommer tre små prinsessor upp som kanske inte föredrar att jag kallar dem för prinsessor längre!! Nä, nu är det kamp med kläder, hårborstar, och plattången! Tur att sextonåringens trots försvunnit. Kan bero på att hon mestadels börjar skolan sent numera!

Håller på att torka svamp i ugnen och det luktar svamp i hela huset. I morgon ska jag ut en sväng igen. Jag ska försöka hinna med att samla på mig lite mossa också. Både grön och vit. Den ligger bra i backar i garaget sen. Då slipper man desperat ge sig ut i novemberrusket. Jag brukar dekorera mycket med naturmaterial. Både fint och billigt. Såg en sån fin inspirationsbild i en blogg jag följer där man tagit en bänk, lite granris och annat. Ska försöka mig på något liknande närmare jul.

Idag slog det mig när jag tittade mig i spegeln hur blek man blivit. Det var inte länge sen man hade en gyllenbrun färg på kroppen. Men förhoppningsvis ska den snart bli brun igen. Idag är det två veckor kvar tills jag åker till Cypern igen! Vad härligt det ska bli.

Hör ni, ta hand om er och glöm inte att pausa, ta en kopp god kaffe! Kram anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar