söndag 12 september 2010

Lugn och harmoni vid köksbordet!

Nu har jag rensat minst fyra liter trattkantareller. Det känns härligt och jag gillar att sitta och rensa svamp. Avkopplande och avstressande. Nu ligger de på tork några dagar. Lite stressad vart jag allt över att jag inte planerat färdigt veckans engelska! Jag tar med mig planeringen till sängen idag!

Idag gick mätaren över 4000 besökare på sidan. Jätteskoj! Som ni vet började jag blogga när Natalie flyttade till Cypern för 2 år sedan men det var först vid midsommar jag började fixa till lite kring bloggen..och då installerade jag en räknare! För mig är det en stor siffra eftersom jag inte har något tema för bloggen, inte heller något företag knutet till den. Så jag niger och bockar för alla er som tittat in! Ni är viktiga för mig. Fortsätt göra att kika in på sidan. Jag försöker uppdatera den minst en gång om dagen. Stora kramar till Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar