lördag 25 september 2010

Fram med ljus och tändstickor!

Vilket mysigt höstväder det är idag! Fast kanske inte det ultimata för att sätta in en kamin och såga i taket! Här är fullt hus. Vi var uppe tidigt. Niklas och Kristin var här en stund och när de åkt satte jag igång och målade. Igår tog vi bordet och idag har jag målat en annan möbel. Fick lite hjälp av Agnes, Gabriella och Johan! Kjell och Selin håller på att förbereda något i golvet och i taket.
Då känns det som om det är bäst att fly fältet lite..alltså in i köket! Nu ska jag baka frallor till kaffet. Är lite sugen på att fixa iordning utanför dörren med någon liten blomma. Ja, vi får se vad vi hinner med idag.

Passa på att njut av regnet, i morgon kan det vara sol igen :) Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Det låter som ni har fullt upp hemma hos er? ;) Jag hoppas att det gick bra med kaminen regnet till trots? :)

    Här är det också höstväder idag. regn, dis och färgsprakande löv som faller från träden. Mysigt! :) Barnen bakar maränger och jag tvättar, städar och bloggar om vartannat. En avkopplande höstsöndag med andra ord. ;)

    Ha det så bra och sköt om dig!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Det låter som du har det skönt du också!
    Ha det bra!

    Kram Anna

    SvaraRadera