tisdag 14 september 2010

Ibland överarbetar jag lite...


Det blev ett gäng frallor idag också. Alla åt som tokar igår så det blev inte många över. Idag gjorde jag dem med soltorkade tomater och basilika i. Det brukar också gå hem!!
Och det luktar lika gott idag. Mina doftljus jag har tänt har totalt försvunnit bland lukten av brödet.
Idag har min äldsta son fått en lägenhet och igentligen har jag lust att lipa och be honom stanna hemma några år till. Usch, vilken saknad det kommer att bli. I och för sig blir inte flytten lika långt som syrran på Cypern men väl ner till Kinna!! Han och en kompis ska ha den ihop! Men jag är jätteglad för hans skull.
Hela dagen känns stretig tycker jag. Tvillingarna var på sista fotbollsträningen och Lovisa på golfträning. Innan de kommer hem är det ingen idé att börja med något! Men snälla Tony skjutsade hem tvillingarna så jag slapp köra upp till Örby! Tack Tony :)
Nu ska jag avnjuta en nybakt fralla så gonattkramar från anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar