torsdag 16 september 2010

Aj, aj, aj

Vad kan hända från det att man stänger av datorn tills dess att man kommer i säng? Jo, givetvis massor!!! Men om man nu ska stänga av datorn och gå och lägga sig direkt då? Kanske inte så mycket.. Just så var min tanke igår när jag loggade ut. Trött var jag och längtade till sängen. Eftersom Kjell jobbar sista skift så gick jag runt och släckte. När jag kom till barnens allrum såg jag inte den förrädiska hanteln som låg på den blåsvarta Kasthallsmattan...Och ja, jag slog i min tå i den. Jag har brutit den tidigare och jag kan säga att det är samma känsla som då! Det har värkt hela natten och den är alldeles blå. Shit också. Men sånt är livet.

Fortsatt regn ute. Blir åter en myskväll förmodligen men om det funkar med tossan så måste här städas hemma.

Kl 21.00 är det partiledardebatt. Missa inte den! Intressant att höra vem som klarar sig bäst. Jag är inte speciellt politiskt intresserad men jag tycker det är viktigt att rösta!

På med gummistövlarna, dags att börja en ny dag! Kram anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar