tisdag 14 september 2010

Morgonmys

Morgonmys i köket!




Jag verkligen uppskattar att ha sovmorgon. Det har jag varje tisdag och det blir extra lyxigt den veckan Kjell har sista skift. Då kan man ligga kvar lite längre. Å andra sidan jobbar jag länge idag och jag vet att jag har mycket att planera och kopiera i eftermiddag. Har njutit av en grötfrukost och en kopp blåbärste. Barnen har gått till skolan och det är lugnt i köket som så när på ugnen och varmluften som tar hand om mina trattisar. Det är verkligen skillnad när man torkar dem! Blir inte mycket kvar!!

Ikväll ska jag fösöka hinna med att göra en examination för datautbildningen vi går i vårt arbetslag. Den är en peace of cake bara man sätter sig med den. Jag vill bli färdig med alla delar snabbt. Vi får 32 timmars komp när vi är godkända! Gillar!


Nu önskar jag er en regnig mysig tisdag! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar