onsdag 12 oktober 2011

Passa på att NJUTA!!!



Min dotter som går andra året på Entreprenörsprogrammet  har startat ett företag tillsammans med några klasskompisar. Njuta heter det. De syr upp jättesöta vetekuddar som ska säljas till priset av 149:-  Hela deras kollektion tilltalar mig med de jordnära färgerna och romantiska stilen.

Idag är jag sjukt trött. Fick naturligtvis för mig att baka bullar efter jobbet och nu sitter jag i soffan och bara gäspar! Det får bli ovanligt tidig sänggång idag.

Kram på er! Anna

4 kommentarer:

  1. Vilken bra julklapp! Om man vill göra en beställning, vart vänder man sig ;)

    Häftigt med alla tuffa unga som drar igång företag och följer sina drömmer, passioner.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Men vilken dotter tänker jag!

    Vad härligt med unga företagare. Hoppas de skal lyckas väl.


    Ha det gott

    SvaraRadera
  3. Å så fina! Har de en hemsida? Eller någonstans där man kan handla?

    Min äldste går andra året Samhälle NEU, och de kommer också ha sina egna UF företag, men först nästa år som jag förstått det (eller om det startar nästa termin?). Spännande att se vad han tänker hitta på, och med vilka i klassen han ska samarbeta med:)

    Var i mina trakter hör din man hemma då?
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Det kommer en hemsida så småningom!!

    Ja, tänk vilken skillnad det är nu och när man själv gick i skolan!

    Han kommer från Krokom, Susanne.

    Ha en fin dag alla!

    Kram Anna

    SvaraRadera