torsdag 14 april 2011

Vikten i mitt liv..

Oj, så blev det vår och det stundar snart bikinitider och vart tog det där nyårslöftet vägen egentligen? Men så är det inte riktigt för mig i år. Jag hoppde ju projektet. Mer om det här. Jag skaffade ett annat projekt där jag skulle vara lite snällare mot mig själv. Resultatet har blivit -12 kg och även om det inte kanske är det bästa resultatet så känns det bättre. Varje dag motionerar jag och tycker att blodsockret har blivit mycket stabilare också. För mig spelar det inte så stor roll hur lång tid det tar innan jag når det där nyårslöftet..eller va fasen skriver jag nu då?? Det klart det har betydelse men inte till vilket pris som helst. Jag shakar 2 ggr om dagen och äter en middag. Därimellan är det ganska lugnt men om jag blir hungrig kan det slinka ner en och annan frukt. Vår rektor har satt in två gigantiska påskägg på personalrummet men jag har varit duktig. Några godisar har jag smakat men icke en stor mängd.

Men nu till påsk ska jag köpa mig ett eget liten påskägg med godis som bara jag tycker om!!!

Trevlig kväll! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Oh, vad du är ståndaktig, själv äter jag godis hela tiden. Inte för att jag eg. vill utan för att jag är rastlös när jag pluggar. Önskar att det fanns mer tid till att motionera, snart, förhoppningsvis snart! Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Din tur och tid kommer Petra. Att plugga har sina fördelar men också lätt att skapa ovanor :)

    Kram Anna

    SvaraRadera