lördag 9 april 2011

Min fina dotter!





I  dag spelar min dotter sin roligaste match tror jag! Hennes AEK är i final i Cypriotiska Cupen. Grattis min fina Natalie! Detta är du värd och detta har du kämpat för.

Jag vet att hon varit skadad i veckan men varit hos sjukgymnast 3 gånger om dagen för att få akupunktur och  annan behandling. Hon är en kämpe och ger sig inte i första taget!!

Hennes fotbollsäventyr är en saga och att hon är där hon är idag kan jag säga beror på att hon är en grym vinnarskalle. De saker hon varit utsatt för hemma här i Mark skulle ingen som läser min blogg tro på. Med tränare som satt henne på bänken i division 5 där hon enligt honom inte platsade. Jag blev galen och ringde till ett div 1 lag i närheten där hon genast tog en given plats i startelvan. 15 år gammal. Det finns mycket att berätta men det är att föredra att se framåt. Efter den tiden har hon träffat tränare som trott på henne och som fört henne vidare till det fotbollsproffs hon är idag. Jag kan inte annat än att känna stolthet och glädje!

Cypriotiska Cupen är stort därnere. Tv-sändningar osv. Igår var det presskonferans och stämningen verkade i topp!

Lycka till idag Natalie och grattis på födelsedagen en dag i förväg! Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar