tisdag 19 april 2011

Ja, jag mår bra!

En liten må-bra-bild! Vad får er att må bra? Jag har i alla fall kastat sockarna och det får mig att må jäkligt bra!


Kommentera gärna i bloggen! Jag har många läsare men få som lämnar avtryck!  En del tycker det är krångligt men bara följ intruktionerna och välj antingen Google-konto eller anonym. Skriv i säkerhetskoden som du får upp i rutan och sedan på kommentera! Detta är egentligen till min närmsta kollega som jag tror mig veta har försökt men inte lyckats fullt ut!!!!  Jag väntar Else-Marie!


Ha en fin kväll! Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Här kommer ett avtryck!
    Gillar din blogg Anna!Alltid kul att läsa!

    Jag mår bra av att Vara med min familj,min hund,kissen, och att ha Bra arbetskompisar,Försöker även Leva "idag" men det är inte så lätt ;)
    Tacksam att jag är frisk..Ja det är så mycket jag Mår Bra av egentligen..detta var bara en del...
    Härligt att våren är här,solen lyser....
    Kram
    Carolin.

    SvaraRadera
  2. Hej Caroline!

    TACK! för ditt avtryck. Jätteskoj.

    Visst är det härligt att ta vara på dagen!

    Glad Påsk! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Lämnar ett avtryck. Har försökt tidigare men det har inte gått. Skulle också vilja slänga bort mina sockar men jag fryser jämt så jag får vänta ett tag till...Kattis

    SvaraRadera
  4. Härligt att det lyckades!

    Ja, jag har nog ångrat det där med sockarna. Har en jätteförkylning just nu :(

    Glad Påsk!

    SvaraRadera